< Till bloggens startsida

Pepper, missay, bling bling - I love u

Är i göteborg....har shoppat lite idag... :) En söt kofta..en söt kjol..
Mamma har åkt från hotellet så jag är ensam kvar, hon slkulle till LOndon framochtillbaks. Ikväll ska vi bo på plygplatshotellet, Landsvetter Hotell, det såg jättemysigt ut igårkväll, när vi körde förbi det :)

där är det :)
Vi är utcheckade från hotellrummet här mitt i Göteborg, men jag har fått ett litet nyckelkort så jag kan basta och bada på hotellet :) MYs!
Min mor lämnade mig med ett av hennes kontokort, som för övrigt är laddat med 2340(!) kr, och 200 kr kontant till lilla meeej :D
haha nej..jag får nog tyvärr inte använda allt haha. but we'll see ;)

Snart ska jag gå..eller nu ska jag gå och köpa mej lite saker! Kanske lite presenter till människor :) Smsa gärna...
0739616233
om ni ser vad som står här så får ni smsa numret :P haha.

Jag håller på att bli förkyld så jag har ont överallt är snurrig, ont i halsen, svullen i ögonen. Bastu kanske skulle passa fint nu? hihihi!
PUSSAR OCH KRAMAR FRÅN GÖTET!

checka in mina nya gLÄÄÄSSESS haha, bye


Kommentarer
Sandraa :D

MISSAY SO AWESOME! :D

2010-07-12 @ 18:58:17
URL: http://hogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0