< Till bloggens startsida

Desperate Housewifes 2010

Slut!

FAN vad smart hon var?! Jag älskar henne. Omg. Angie!! I love u. Jag ska också bli sådär smart...someday...
Men min fråga är
- Vem var snubben i slutet?
Alltså han som flyttade in i Susans hus...
Vi hade lite samma känslor där. Hon och jag..men men. Åter till livet.
Nu ska jag sova. Imorn sover jag hos Sarah lilla <3 Jag ska få träffa Päiviiiiii :D :*
Now i really have to go. Jag hoppas på fint väder imorrn för då kan jag sola..eller..bli varm!!
PUSS OCH NATTINATTI



lite bilder från teneriffa. Bara för att jag saknar stället och lägenheten!!

Kommentarer
Sandra

Som svar på din fråga... Jag tror att det är Rex, Brees gamla man som alla tror är död.



Men jag har inte tittat så länge så jag vet inte :P

2010-06-02 @ 16:17:40
URL: http://hogs.blogg.se/
Amanda Forssberg :)

heeeey, vänta lite va?! Neeej, det där var Vad-fan-han-nu-hette Young! PAUL! Paul Young! Med sonen Zach? Som blev disatt av en tant som skar av sig två fingrar och drog ut och gömde sig så alla skulle tro att han dödade henne? Arma männoiskor som inte kan Desperate HousewiVes(inte f ;)

2010-06-02 @ 22:41:59
URL: http://amandaforssbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0