< Till bloggens startsida

Det var en gång en gång, och den var sandad.

Jag bloggade kl 11 imorse. Men datorn cepade och stängde av sig. Så jag prövar nu!
Skrev lite om att det var tur att muppens mobil hade hittats! Snart kommer jag kunna smsa henne! wiiiii!!!
Busungen har snott min tröja!! Nej då, men jag glömde den hemma hos hennes igår.. oops. ANVÄND DEN VÄL :D den är jätteskön!
Idag vaknade jag 09.40, ät frukost och tittade lite på våran nya tv!
Vi skulle fixa i vår trädgård idag. Den är löjligt stor :S
Men vi hann med framsidan! Jag har hackat upp gräs från gången i 2 timmar!
hell yeah
jag är duktig. 


Men vädret är myycket från och till. Imorse blåste det som FAN
jag skämtar inte. Alla träd gungade. Ja ba TA SKYYYDD!! haha.
Sen är det lite sol. Sern är det S P Ö R E G N sen är det blåst igen. sen är det BÅDE OCH och NU
Nu är det så fint så jag dör! Solen steker, visst det blåser men havet glittrar och är ljusblått för en gångs skull, och himlen har nästan inga moln! JAA!

Kommer kanske uppdatera lite senare! PUSS

Laddade upp Alla bilder till datorn men nu går det inte att ladda upp dom här. SKIT. Men nu ska Alexandra ha datorn. BYEE

en bild i arkivet!

Kommentarer
sofiiaa

miihhihih :D jag får mobilen imorrn :D :D :D :D :D :D :D Jag använder din tröja mycket mycket väl.. ;) :D <3

2010-06-12 @ 17:56:13
URL: http://sofiawikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0