< Till bloggens startsida

FAn...kunde inte göra det jag ville. Tänkte göra en liten historia..

..men ddet får bli en annan gång när jag hittat bilderna till den!
IDag..slutade halv 12. GIck till donkidonken <333333 Alla var där - jaha. var det trevligt att prata om kärleksprinsar Alice? ;)
VAD fan heter din blogg?! Yuwan...alice?+ WHuuut
jaja, men nu har jag varit och handlat till mentorsdagen imorrn! Ska ta med en filt eller något också :D

SKa bli jättamyisgt..att bara..ÄTA! :D My favouritething! Men man måste röra på sig imorrn också - FAN.

Nu ska jag duscha..lpussarr


AHH NU KOM MIN PAPPA IN OCH F Ö R S T Ö R D E miTT ÅÅR!! JAGHATARDIGJAGHATARDIGJAGHATARDIGJAGHATARDIG

Kommentarer
Alice

Skitkul att snacka om ''kärleksprinsar'' :P brunt hår gröna ögon det är det som gäller... typ <3

2010-06-09 @ 21:37:51
URL: http://yuwanalicezhang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0