< Till bloggens startsida

Gör johanna en tjänst

Johannas blogg har stått ouppdaterad länge. Därför bästämde jag mig för att göra en VåldGästblogg... (har aldrig hänt förut nänän)

Johanna är på landet för er som inte visste. Runmarö är en liten ö dit Johanna flyr iväg varje sommar. Ibland tvingar hon någon av oss, hennes stackars vänner att komma dit och spendera några meningslösa dagar. Nej, jag skojar. johannas landställe är AWESOME. Jag har en del minnen därifrån jag..

Just nu tror jag att hon har lurat ut Sofia Guldfisk Wikström och Hanna Velita Eriksson. Dom ska troligtvis fira midsommar där eftersom att det är TOMORROW! Fy så läskigt. Midsommar På Runmarö... Jag lovar att Johanna kommer bli hyper och köra över någon med sin Fyrhjuling. Det skulle vara typiskt henne -..-

Nu kommer lite bilder från johannas beloved place in the skärgård.





älskar johannas min på den bilden :D



Nu hinner jag inte mer... Vill bara passa på att tipsa alla om en grym blogg. <-----Grym blogg...klicka där

Taco hej :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0