< Till bloggens startsida

Grön, blå, gul, orange, silver..SÅ MÅNGA FÄRGER!

Idag!

Sovmorgon, skola.
Sista lektion - NO, fick sluta en halvtimme tidigare.
GIck  till Stinsen men Issa, Alma, Sofia och Katja! Issa köpte hennes första glitter på makeupstore. *SO PROUD!*
hahaha, sen gick vi in till Bik Bok.
Kollar runt. Hittar inget speciellt man vill köpa..eller jag hittade ett linne. Issa hittade "byxdräkt" hihi i love it!<3
Går ut ur butiken för...att gå vidare med våra liv.
Ser lappar när vi gått ut.

50% PÅ ALLT I BUTIKEN
!!

OMG, IN IN IN!! PROVA!!KÖP!!!
Det blev bxdräkten och linnet. TACK ISSA!! Linnet skulle kostat 129- det blev 64,50! mums säger jag bara!
Sen går vi mot utgången, genom utgången och hem till Issa. När vi är vid issas hus så måste Katja gå :'(  HOn skulle..till en kompis typ. Vi går in. äter lite mackor. Sen blev det fotografering och sminkning SOM FAN!
Vi äger :)

DEfter fotografering satte vi oss vid tv:en. Började titta på en film. Playboy...bunny? Något!
haha låt er inte luras av namnet. Det handlade om en tjej som var lite blondin och ville bli smart osv..
hon var jättesöt!

Sen tog jag bussen hem och..kom hem..och DUSCHADE. just det! Det gjode jag :) Nu sitter jag i badrock..ska...titta på tv.

BYEEEE!


ser ni nyckelpigan? :)

Kommentarer
Saaaaandra

O M G !



Du har en header igen YAAAAY :D :D <3

2010-06-03 @ 21:42:38
URL: http://hogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0