< Till bloggens startsida

Idag blir det Costan!

Godmorninnng.
Sovit som skit. EN liten mygga jagade mig i mitt rum -.- jag sprang runt och fördökte döda den i en timme. Var sen tvungen att flytta ut till soffan. Men då kom den dit istället! Varje gång jag hörde den komma så satte jag mig upp och slog på mig och i luften lite hejvilt sådär..och tillslut så tror jag att jag dödade den :) Men det tog 2 timmar. Så jag somnade någon gång efter halv 3.
Vaknade imorse av att jag kokade. Låg ju i vardagsrummet och där steker solen på på morgnarna. Men jag försökte sova och det gick inte så jag gick upp vid...10. Nu har jag gjort frukost :)

hehehe, jag tuggar ;)
Sen ska jag inte till Stan med lilla I :)
BYEE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0