< Till bloggens startsida

Issa, Sandra...det kommer snart! i promisee



Oh Africa - Akon


Blev tipsad av Sarah för ett tag sen :) Skön låt!
Vi höll idrottlektionen idag...vad ska man säga. Visst var det lite rörigt och sånt. Vi rör oss ganska olika också.
Agnes - "balett jazz tjejjen"
Sariii- Streetttjejjen
Jag (johanna) - FLOW
haha, eller vad var det ni sa Sandra? :P
Men det var myyycket kul .Förutom att vi inte hade någon musik...elelr vi hade men vi lyckades aldrig koppla in agnes mobil i dvdn/radio saken, så vi fick köra med vanliga mobil-högtalare. Men det gick ju bra ändå. Ingen verkade bry sig så mycket :)
Det var lite svårt med tanke på att vvi inte hade övat in så mycket... :P Men men!
Vill ge EXTRAEXTRA cred till Vincent som var sjukt bra. Bäst i gruppen, tack för att du bjuder på dig själv, (emot vissa andra)
Lite delar av gruppen var lite tysta...man ska ju vara lite på. PEPPING LIKSOM! JÄÄ. haha, me like :)

Har nyss ätit..ska dusha..städa..och sova..Imorrn blir det en lång dag. MEN MYSIG :D Förutom att jag är PANK!

Förlåt alla...ni ska få era pengar..i promise. Men folk är skyldiga mig pengar också..så det är lite svårt att ge pengar när jag inte får några själv...hmm...

Det kommer inte bli så bra uppdaterning denna vecka..men i will try mitt bästa.
Alla redovisningar är över, alla läxor inlämnade (liksaså alla böcker). 1 och en halv dag i skolan - jag mår bra!

längtar till sommarn..och min hund..! Och min katt..! Hoppas dom får komma ut för lillemor. BAJS PÅ HENNE ANNARS. AAAh.

Men nu blir det här inlägget för långt. Hoppas ni orkar läsa ;)
BBYEE



Bild nr 1 tagen av moi..eller fiapialingonpluupp.
Bild nr 2 tagen av...någon :)

Kommentarer
sandra

vad kommer nsart? :O

2010-06-08 @ 16:21:44
URL: http://hogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0