< Till bloggens startsida

jajaja, grattis Sverige.

Nu PALLAR JAG INTE PRATA OM DET MER. Tyvärr Sverige men jag bryr mig inte om din "födelsedag".

Imorse kom Sarii. Vi var här hemma ett tag, sen gick vi till Ääägnes Päägnes. Träffa Lyyyyöödiaa som hade Sovit hos ÄÄgnes Päägnes. Dansade lite smått i 5 minuter- jävla skit vad vi kommeer suga imorrn, förlåt Gud.
Skyndade hem till mig..Sarah tvättade sitt hår, sen blev det jättefint! Det  var det innan också . You've got to understand that! Omg.
Sprang ner till bussen. Den var försenad -.-
tog bussen till Sollentuna C.

MINNESLUCKA

sen var vi hos "födelsedagsfika" hos Ella :D Träffade lite humans. Bla. LIlla lilla lilla lilla lilla Johanna ;) haha.
Johanna gillar kräääm!
Sedan så tog jag, Agnes och Johanna buss till Sollentuna Station. Fixade mat på Subway och gick hem till krämtanten.
Tittade på min feta grekiska semester och åt...MUMS.
Sedan vars vi tvugna att åka hem hem hem hem.. SOOORG :'(
haha. Hampus är såsöt :D (en hund)
Vi tog bussen hem..och nu är jag hemma...
Ska nog sova rätt snart, och så får vi hoppas att bilderna som togs idag kommer ut på facebook!
Eller på någon blogg!
Inga mer inlägg idag! Pussarr


grattis till Ella som fyller 14 år på tisdag :D<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0