< Till bloggens startsida

Nighty nighty...

För er som inte förstår rubriken så står det Natti Natti, fast på engelska.
Har tittat på en film på tv4 plus.
panic room. Sjukt bra film. Måste ha vart roligt att ha spelat in den :)
Kommer tänka på Anneli (svenskaläraren) varje gång jag skriver. Man ska ju lära sig att skriva på ett sätt för att kunna skriva snabbare och rätt. Men jag har inte tittat på tangentbordet på hela den här texten så jag kan skriva utan att titta ändå :P What's the point liksom? ;)
Well..U tell me.

Nu ska jag sooova. Imorrn ska jag Agnes och sarah köpa present till EllaBellalingonrus och fixa våran lektion. Sen har jag ju redovisning på måndag med Stina. Hur ska dette gå?
Jaja ALLT ÄR MÖJLIGT. Så...jag låter ödet ta hand om allt!
PUssar och kramar

gammal bild på Sarahraraunderbara<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0