< Till bloggens startsida

Oj, oj, oj :)

Idag var jag ju somsagt med Issa och Becca!<3
Jag blev bjuden på glass av Issaaaaa...rebecca fick betala själv. Hah, suck on that biaaaatch ;)

senare av dagen i korta drag.

5 minuter
. 5 MINUTER! tar det att gå från stinsen till Isabelle! I must say. I´m impressed!
MAIDEN?! MAYDEN? MADE IN (china, hihi)
SSÖT HUND DEN ÄLSKAR MIG OCH JAG ÄLSKAR DEN.
Issas mamma, SÖT!
Issas pappa, SÖT!
Gubben som kollade på oss när vi hoppade studsmatta med uppvikt tröja, SÖT! hahha skoja -.-

Issa skulle ta sprutor till kreta så vi åkte till sollentuna. Sen köpte vi pizza och cola. Åkte hem. Tittade på en härlig film. MEN VI GLÖMDE BEANEISESÅSEN. Det betyder bara en sak.
- KATASTROF!

Nu är Sarah här. Vi ska...göra något nu. Handlade vaniljvisp och jordgubbar förut. GOTT! Jorsgubbarna är kvar, så det blir GOD frukost!!




hihih, aa vi bjuder ;)
bilder tagna av Issa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0