< Till bloggens startsida

Rö står för RUNMARÖ

Skolavlutning...känns...skönt! Om 2 timmar ska jag till landet..kul och mysigt! Andreas, Alexandra och pappa ska med. Sen åker vi hem igen på söndag..(om 2 dagar). Sen åker jag ut på måndagen.
Julia, Johanna, Ella, Sarah, Lydia..och jag. skulle åkt ut. Men pappa säger att han inte vill att vi ska vara för många för typ inga människor och inga av mina släktingar är där ute och inte pappa heller, och han vågar inte att vi är så många. Ella, jag och Sarah hade vi bestämt först. Sen frågade jag L,  J och J om dom vilje följa med för det skulle ju bli askul..men nu får bara Ella och Sari följa med.. Det är ju askul sjlvklart men besviken på att dom andra inte får följa med... :'(


men vet ni vad?
dom får komma någon gång i sen juli eller nåt :) Trevlans!

Igår kom jag till FIapiapangbärplupp vid 9 eller något :)!
Hon stod i duschen den latmasken. Hon hade städat så fint!
så jag bestämde mig för att förstöra det
så jag la all min packning i hennes nybäddade säng och stökade ner lite på golvet..
OOOPs.
Sen kom A!
Vi fixade tårtan...Amanda duchade...dom visade lite andningssaker som dom har gjort på yogan och Amanda hade helt rätt. (jag bryr mig inte om det) haha,
Målade naglarna..åt...drack vispad mjölk, som förövrigt är rkiktigt jävla äckligt, och blev faschinerade över att mjölken lät!
Tvättade ansiktet...FAN jag GLÖMDE DEN IGEN!! aja...
katten fick ju lite rengöring också. Stackaren -.-
vid halv 12 låg vi på våra sängar respektive madrasser! Sen sov vi..och mös...TILLLS sofias mobil ringde. Jag tog den och snoozade, den ringde 3 min efter och jag stängde av det. AManda och jag var vakna. Sofia också typ. Vi gick upp halv 8. åt frukost..klädde på oss, sminkade oss...vvispade grädden till tårtan. Det spöregnade ju och vi skulle ta bussen med en tårta som var för hög för att ha "tak" på...Och en jävla massa packning :)
så vi fick skjuts

Vi kom i tid..och så åt vi. Sen samling i aulan och sen klassrum OMDÖMEN. -.-
"Kramormen" sades högt i klassrummet av filuren Lovisa. Så blev det också. Sen gick alla hem..

Nu sitter jag här..kommer inte blogga på hela helgen. Kommen inte bli mycket bloggning överhuvudtaget i sommar, pga att jag ska vara på landet. Och landet means - NO INTERNET -.-
Om inte min kääära syster har med sin dator och internetpluppen..! :D
Vi får helt enkelt se! Nu ska jag packa för om en och en halv timme sitter jag i bilden. MYS! Smsa MYYCKET hela sommarn. Behöver lite stockholm där ute i skärgården - trots att det är skönt att komma bort från allt och bara vara på landet ibland!
Till Sist så cill jag säga!

Issa hadet jättekul i Kreta. Köp massa saker. Sola bada i piiinacoladaaa. nej men I cola. Och..ät ät ät god mat osv!!
Sofia, ha det jättekul i Götet med filuren - you know who i are. Eller är det kanskefler som ska med? Who knows But you? ;)
Sofia, Rebecca (PLYMHOLT) får ha det  jätte kul på hennes landställe! ät.sola..bada. TITTA PÅ FILM :D
Sandra...du får helt enkelt sitta där hemma hos dig (om du inte ska till Götet), och längta efter moi :)
Amanda...tråkigt att du inte kan komma till RÖ (v) hehe..men ha det så kul på Lungöö..och på..eurocamp eller vad det nu hette :)
Elinnnn...ha det så jättekul på båten...och ja vart du nu ska i sommar!
Sari...Dej träffar jag om 3 dagar :P RING MIG!
Ellaaaa..Dej träffar jag oockså om 3 dagar..men..mmm :) SMSA också :D
Victoria..vad ska du göra i sommar skitunge? :P I do not know! Hör av dig :D
Julia
Lydia
Johanna, alla ni får komma Juli istället! Men smsa :)
Stina..ha det så kul med din nya systemkamera :)
Alice..du får ha kul men det du ska göra :)
Lovisa..GÖTET säger jag bara :)
Evelina..ha ett skönt sommarlov! :)

Jag orkar inte skriva mer..måste packa som FAN. Det här inlägget tg 40 min att skriva. NU räcker det.
RESTEN AV ER SKITUNGAR
HA ETT VÄRLDSABÄST LOV!!

LOVE FROM ME




lite bilder från terminen och åren! Nu sticker jag. BYE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0