< Till bloggens startsida

GODNATT SUCKERRRS

OKEJ. IDAG VAR DET HELT SJUKT VARMT! herreeeeeeebajamajja. hehe. Jag Issa och mamma tog bilen in till stan. Jag körde ofc ;) Sen gleeed vi runt där lite. Haha nej men....
Vi tog bilen in till stan..mamma gick in till tandläkaren och medan så satt jag och Issa nere vid vattnet..vid nybroplan :) MYS! :D
Sen mötte v iupp mamma, jag fick moneyyyy. Sen tog vi en smoothie med mamma innan vi "skilldes åt" .
Jag och Issa vandrade...och vandrade och vandrade för att hitta till drottninggatan från Östermalmstorg...vi gick ner mot humlegården..sen till "ankis väg" (haha), genom hela birgerjarlsgatan och...FAN! vi har gått runt i en cirkel.
haha
Jag gick typ som en zombie..var så trött av all jävla sol -.- Barn, var inte i i stockholm en dag över 34 grader!
Tillslut,(efter typ 40 min, som kunde tagit 10!) Så hittade vi taj mahal, dit Issa ville gå :) Men kom därifrån tomhänta ändå!
Yepp..sen gick vi till Norra bantorget för att äta...men vi orkarde inte sätta oss där vi skulle sitta så vi gick till Burger King :D
mhmmmm. Vi åt..pratade om..illuminati.och lite andra konstiga saker.
Sen gick hon så jag satte mig vid en fontän...haha. Lite looner. Men nu ska jag sova BYEE


Den här människan ska jag vara med imorrn allafall :) har inte träffat henne på AGES. haha ÅR fattar ni?
hahaha och om man lägger till ett N så blir det AGNES hahha jag kom på det nu. FETT COOLT.
jag har ont i min ruumpa :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0