< Till bloggens startsida

-..- :* ^^

Mjau alla katter. eller..förlåt, ni kanske inte är några. Nej tyvärr, det är bara Anders som är katt nog (enligt amändiehoe) ;)
Jag är smart :)
Idag har jag varit i stinsen med mommy. Det var trävligt. Vi köpte saker till mitt rum, nu har jag lite mindre utrymme där. haha,det börjar bli trångt .
Vi köpte en klädhängare..en liten vagn..(nej inte en sån där som man kör runt med på ica maxi osv, trots att jag gärna skulle vilja ha en :O)
mycket ljus-saker..olika små mysiga ljuslyktor etc. Och när vi skulle dra oss mot H&M så går jag in på dinsko. Hihi, tur att jag gjorde det. För när jag kom ut därifrån så höll jag i en kasse. Men det var 2 st skokartonger i. Då undrar ju ni vad det ligger där i. Men jag orkar inte berätta det. Ni får väl se i vår då jag börjar använda dom. Båda är tygskor. Jätte gulliga ^^
Hela dagen så har jag gått runt osminkad och knappt kunnat hålla ögonen öppna. JAg är jääättetrött. Trots att jag bara har legat och slappat hela lovet. På fredag ska jag vara med Ella, och på lördag så ska jag vara med Elin. Såg din blogg Elin, du skulle vara med Adam på söndag såg jag. Då kan du bara kila ner till honom när du sovit hos mig. Fett smartis :)

Jaja, ingen som läser det här för alla är i härjedalen eller new york. JUST DET! I slutet av mars så kommer jag åka till..någonstans varmt. Sarah ring mig när du ser det här.

bye :)

 hihi :*


Kommentarer
Elin

haha jag vet, jag är smart :D <3

vacker blid-.-

2010-03-03 @ 23:56:00
URL: http://elinwallons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0