< Till bloggens startsida

Alla barnen hade facebook utom Siv, hon hade ett liv

Jag har packat nu. Min mamma är värre än alla haha.

- Kanske den här? Oj, jag måste ju ta med mig den också. Men den här är ju så gosig, den kan jag väl ta med mig?
- Visst mamma, visst -.-'

hahaha, stog och garvade åt mig och hon såg förtvivlad ut :P hahaa. De e min mamma de.
and we're moving on

Jag åt pizza till middag! Men det fanns tyvärr ingen beaneisesås :( (för er som tydligen inte vet hur det stavas så är jag bäst och skriver hur det stavas här. Lägg märke till det)
Och nu är jag inne på facebook och bloggar. Egentligen borde jag sova nu..jag ska upp om 6 timmar. Vi åker härifrån kl 4 och planet går kl 05.30.
Men jag bloggar imorgon bitti igen! Jag kan tyvärr inte ladda upp bilderna ifrån idag. Dom ligger på min mobil och det funkar inte att ladda upp på mammas dator -.-

Men godnatt!



Kommentarer
Elin

HA DET BÄST JOHANNABOMAN! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3

2010-03-24 @ 21:03:29
URL: http://elinwallons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0