< Till bloggens startsida

askicking!

Grattis ytterligare en gång Victoria Svensson!  <3
hemmmaaaa. Jag gick till tåget med Petter, trevlans.
15.22 tåget var typ "borttaget" så det var smockfullt när jag gick på tåget 37.. Vi hade kort dag idag..fast, det är vår senaste också. På idrotten idag var det vääldigt många spanks här och där. Hehe..jag är skyldiga till en liiiten del utav dom. Sovmorgonen var jätteskön, och jag älskar mammas lilla hus på morgnarna...synd att vi snart ska flytta härifrån..
Nu ska jag ta något att äta. mamma och jag ska åka in till stan sen tror jag..hon sa det igår iallafall. Mäklaren sitter i köket med henne också, värdesätta huset osv..Han låter bögig :) hihi. Oops, dom nämnde mitt namn. Måste gå.
"Bysigt", kan ni gissa vad det betyder? ;) Sandras, Sofias och mitt ord..hihi, vi kan kalla det de tror jag.

jag, sofia och sandra på sommaravslutningen förra året :) sista gången som 6ma :'( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0