< Till bloggens startsida

babycakes

Sofia det låter inte alls piss! Det är ju din sång som lyfter hela gruppen! Är du sjuk i ditt lilla huvud eller ärthjärna? Och med det så fick jag en liten "visa" i huvudet.

- hej Axel, ska vi slå vad?
- jättehjärna!

ahahaha, alltid lika rolig varje gång :D
Nu har jag iallafall duschat och kommit hem. Måste ta något litet att äta också. 
Imorgon är det konsert mina vänner! Lycka till till alla er som ska spela i band! Ska bli jättekul att sitta och lata sig och stirra ut er. Klarar ni av min hårda genomsågande blick? Inte meningen att skrämma upp er ;)

Goodnight sweetheart. Well it's time to go <3


Kommentarer
s,

aw, du är så söt!

du är duktig, så våga inte säga nåt annat!

love you <3333

2010-03-17 @ 17:28:23
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0