< Till bloggens startsida

Can't help of think of yesterday

jaahapp, nu har jag kommit hem. Åkte och handlade efter att ha varit hos sandra.
Igår så somnade vi vid 3. Jag busringde lite folk.. hahaha, det var skitkul. Och sen skulle jag ringa Marcus Dekker och då hade nån?! BYTT nummer så vi ringde tydligen marcus Aldegård. Haha, vi prata med honom aslänge. 
Jag sa typ' hahah du måste lyssna på den här videon'
han ba' Är det johanna Boman'
jag blev alldelles tyst :P Fattade inte hur han kunde veta vem jag är eftersom jag inte ens känner marcus dekker. och sen så efter kanske..20 min så blev vi misstänksamma för vi pratade om att Agnes hade sagt nåt roligt, han ba' Agnes klapp? '
Så då blev vi misstänksamma att han kunde allas namn så vi fråga va han hette i efternamn och han svarade aldegård så jag började skratta och ba' vi har ringt fel, hejdååå :D
Så..jaa, den kvällen var jätterolig. Ringde en annan person också..haha, spelade upp en liten bögig låt ifrån Glee. Haha, han var rolig att lyssna på :) "hallå hallå hallå hallå hallå hallå hallåå.."
 

Imorse åt vi vofflor med mackor..och juice. Sedan såg vi på little miss sunshine och sen skulle elin och jag gå. 
Vi skjutsade hem Elin och sen åkte vi som sagt och handlade mat. Snart ska jag typ vara med Agnes och Sarah vi måste planera våran lektion :P

sandra jag vet att du är på match men skicka ALLA bilderna vi tog igår(idag) till min hotmail när du är hemma! 

pussar på alla
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0