< Till bloggens startsida

duschat och har ätit hallon och glass!

Nu ligger jag i sängen och ska sova..är inte trött alls. Sandhamn var sjukt bra. Haha skrattade asmkt. Synd bara att jag inte kunde spendera kvällen hemma hos Sarah..jag fick inte för pappa. Antagligen för att jag var hemma idag. På fredag morgon åker jag till landet kl halv 9 -.- Men det ska bli så sjukt mysigt. Jag älskar mitt landställe säger jag bara!! Och jag älskar att få tönta mig med Sofia varje gång jag är där. Men jag är bara där i 3 dagar, åker alltså hem på söndagen. Alexandra och pappa ska hem och jobba sen. Men då ska jag vara med bland annat Sarah i veckan. Och Elin-gurkish-hallon-söt-paj ska jag troligen också vara med om hon kunde! Det ska bli skitkul, looking forward to it.
Imorrn är det sista dagen i skolan och vi har bara 2 och en halv lektion. Sen är det samling i aulan, talang 2010 a la' smk. ;)
Nu måste jag försöka sova...
nattinatti

såhär såg jag ut när jag precis hade klippt mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0