< Till bloggens startsida

hehehehe. dante

Vi har SO och min grupp sitter i sal 8. Jag satte på lions sleeps tonight som lite pepping och sen kom Dante och stängde av den. Hahahahaha, Dante förstår tyvärr nog inte min humor "/ han vill ha grönt vi vill ha rött...Jag gick med på Grönt. Men jag då sa jag "har du weed?" HAHA. Han fattar ju noll lilla gubben!
Hhahahaha, jag asgarvade och ingen fattade.. "/ Det är synd om mig nu. Hehe. eller inte. Idag är det konsert! Dä ä najs. Eller inte. Jag orkar inte. Men efteråt ska lille Elin pelin pärongrus sova hos mig :D Kinda catchy..hihi..grus.. Arabmusik, deet borde du gilla Rebecca, Känner du dig änltigen hemma någonstans?

fuck yö// Rebecca
Åter till verklighet. Hejdå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0