< Till bloggens startsida

Kommit ut ur duschen

det var skööönt! Tog i så jävla mkt idag. Sista träningen på 5 dagar likssom..
Jag fattar det inte. Sista skoldagen imorrn! Eller..på ett tag. Men ändå, jag ska ha det så sjukt bra. Om folk vill ha saker (kläder eller annat) från Palma så är de bara att smsa eller slå en signal..eller lämna en kommentar på bloggen. Men ni får betala för det själva. Har redan fått 2 beställningar, men jag måste veta storlekar! 
Jag låter som en tönt ja vet, men you've got to do what you've got to do ;)



jävlar.
glömde publicera :P Nu har jag ätit mackor och te. Och för en gångs skull har jag övat till matteprovet! Och jag fattar typ nu. Hoppas att jag får Godtjänt..skulle vara så bra. Men vi får se hur det går.
När jag tog bussen till dansen så fick jag springa för att hinna med den nere vid kärrdal. Och jag hade min ipod på så jag hörde ingenting. Jag såg att vi var vid edsbergs centrum och likssom "chillade" för det var 2 stationer kvar tills jag skulle av. Hehe, tittar upp några minuter senare och såg en man komma emot mig. Det var busschauffören. Jag som hade högsta volym med musik i öronen hade inte hört att det var sista station så alla hade gått av x) Och jag hade suttit där ett tag. SUcker. Jag hade då tagit bussen till Edsberg -.-
Men min buss gick direkt efter så det va okej. I love dans.

men nu MÅSTE jag packa. Det ska vara klart ikväll å jag har inte ens börjat. HElvete.
Direkt efter skolan imorgon ska jag hem till mamma. Hoppas hon har hämtat min packning här hemma hos papsen då. Annars får jag inge packning med mig. Hehe ;)
Det är iofs okej. Jag kan ju shoppa då :D Men vad jobbigt om de skulle bli så.

Imorrn blir dagen chill i skolan?

Första lektion: Djungelboken på svenskan
Musik: uttagning till talang i skolan
och allt är lungt...förutom matteprovet, men de klara jag! TAGGAD.

Det här inlägget börjar gå överstyr så...Nu SKA jag packa!
inte godnatt än, men jag kommer inte skriva mer idag!
 

Kyss & klem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0