< Till bloggens startsida

Kronjuvelerna turned out to PAJAS JOHANNA -.-

Halloj..
Jag fryser. Hade mitt fönster öppet ett tag..sen blev det kallt..
Idag efter skolan så gick jag, stina, lovisa, sofia Ko, rebecca och Sarah till sal 17. Vi gick in och blev filmade till "kronjuvelerna". Det var "uttagning" till den filmen...skulle tydligen spelas in i Litauen så om man kommer med så ska man dit. Det ska bli en film och en serie, så det var ett stort projekt. Dom skulle höra av sig inom 2 veckor om man kom vidare. Hehe, jag tror jag förstörde min chans ;) Men jag gjorde det ändå bara för skojjs skull. Så det e lugnt.
Sen åkte jag in till stan för att möta lilla praoande sofia. Hon praoar på NK så dit åkte jag. Fick vänat i en halvtimma och sen gick vi till donken! Det var gott! Vi var på kungsgatan så där finns det en våning under marken där man kan äta. det satt 1 tönt gäng och ett "coolt" gäng. Haha,eller hur man ska beskriva det och vi satte oss mellan dom. Det var gulligttycker jag. Vi är bäst. Vi pratade lite serious talk och Sedan åkte vi hem till Sofia..
Vi satte oss vid datorn och chillade hela kvällen. Tiittdade på dating in the dark, fett elaka dom var! :O  Douschebags! Blev hämtad kvart över 9 av papsen och nu sitter jag på mitt rum. Jag skippade dansen för min knä är helt jävla paj :''''(
Ledsen.. Men på fredag åker jag ut till landet för att vara den lilla tönt jag är. Ska tönta mig med töntfula kläder med tönten Sofia och möjligtvis hennes lilla kusse..eller okej han är 14 men haha. " men a"  Sofia du får aldrig börja säga så!! Inte så länge jag lever iaf ;)

Men nu ska jag typ..städa?  byebye..

Kommer sakna er <3

(bilden har ingenting med texten att göra)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0