< Till bloggens startsida

my lover

sitter i skolan. Vi har so -.- Vi har inte gjort någonting. Gisela pratade med mig efter musiken.
" det verkar som att du är okoncentrerad" Jag måste bedömma dig men just nu är du genomskinlig för mig"
Såå, vart ska ni åka?
- Palma -.-
-okej vad sköönt! :D"

Jag förstår inte vad hon har emot mig egentligen..alla lärare har något emot mig. Typ på muskteorin då kanske jag sitter och är JÄÄÄTTEtrött. ,men jag lyssnar och lär mig ändå för jag tycker att det är kul. Herregud, varför ska folk bara dömma en på hur man "ser ut". Jag är trött hela tiden. Kan ju inte hjälpa det. Okej förlåt ingen bryr sig men jag ville bara skriva nåt. Jag är skittrött och ledsen. Jag har PMS -.- ingen bryr sig igen :P

oj, araben bryr sig. Thank u <3

Nu måste jag fortsätta med mitt arbete om Saudiarabien. Det är 2 lektioner kvar..sen ska jag hem och packa. Sen sova kl typ 7. OCh gå upp kl 3 på natten och åka till Arlanda. Gud vad skön å skippa allt skit ett tag :P

 En fin bild från den "gamla goda tiden"
 gjord av sandra :)
byebye bitches

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0