< Till bloggens startsida

natti natti

hehe, sarah somnade i min säng. Hon är fortfarande sminkad och har inte borstat tänderna..men jag vill ju inte väcka henne...hon sover ju så sött :O Har tagit lite bilder på henne nu..hihi.
Haha, min danslärare skrev just till mig på facebook. haha, han hade glömt bort dansen så han frågade mig, sen hade han glömt  bort vilken låt också. Eller, han hade tvekat lite, så jag hjälpte till. Mycket snäll är jag ibland. Haha, har inte varit lika busig idag som jag förklarade för Karolina :) hehe, trevligt, hon visste tydligen om min blogg :D Trevlans!

godnatt nu vaknade sömntutan som heter sarah, hehe.

 haha, sarah vi är skitbruna där! spec sara då :P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0