< Till bloggens startsida

nattipuss

Var hemma hos Anders och åt middag förut..sen tittade Emmeli, Anders, mamma och jag på room service, men jag spenderade hela programmet för att få min mamma att fatta att det fanns flera byggprogram och att det inte var bygglov som vi tittade på. Japp. Till middag blev det potatisgrattäng, kött och beaneisesås. till alla er som tyckte att den såkallade beaneisesåsen i skolan var god. - det var inte RIKTIG beaneisesås.
Det var en mysig kväll men nu ska jag gå och sminka av mig och sova om ett tag kanske? hmm..
jag utmanar alla som läser det här att ligga i sin säng inom en kvart ifrån du läser det här.

Så..godnatt allihopa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0