< Till bloggens startsida

sitter och laddar över alla mina bilder från mobilen

..Japp, det är vad jag gör. Känner mig sjukt rastlös. Men ändå så är det skönt att vara hemma..Skrev just en lång text. Men den lägger jag ut någon annan gång. haha, jahopp. 61/254 bilder är överförda. Hatar min dator, varför ska den vara så seg? Jag ska väl ha tur att jag ens har en egen dator. Eller ens en dator. Konstigt hur folk kallar mig ´bortskämd' medan dom oftast är det? In your faces! Bitches -.- 
Jag skriver ganska uttröttande, jag vet. Men så snart så bilderna har blivit överladdade så kommer en bildbomb. Haha, speciellt på Sarah. Folk som har tagit min mobil har sprungit runt med den och då råkar Sarah vara den som hamnar på dom vackra bilderna. 118/254, vi börjar närma oss... JA! Just det! Kanske borde berätta att jag har en tjock hamster, så liten som en tumme, i mitt rum :) Jajamän! Agnes lilla Alfons. Men han bitts. Han har bitit mig 3 ggr och naffsat på mig många ggr. Det gör inte ont, men en gång så tog den lilla tjocka krabaten i allt han hade och typ hängde i mitt finger, och sen gick det hål och började blöda. Det kändes inget då men när han hängde där så gjorde det hyffsat ont. Men jag dog inte :D
Han har fått springa runt i mitt rum 2 ggr. Han försvann bakom en flyttlåda..gick och bajsade bakom en lampa. Visst jag uppskattar att han inte gjorde det "in public", men en lampa? Så igår fick lilla jag storstäda :) Men det var bra :D Nu känns det så fint här inne! 168/254..liiite till bara. Imorrn ska jag ta bussen till Ella direkt när jag har vaknat. Sen ska vi hitta på något mysigt, och så ska jag sova där! På lördag ska jag och Elin typ..leka i snön? :D vara lite busiga, det ska bli jättekul! Och söndag då. Hannaaaa, vi ska ha det najs. <3
200/254. bara 54 bilder kvar nu! och det har gått en halv timme. SER NI VILKEN JÄVLA SEG DATOR JAG HAR?
Okej, ni kommer säkert inte orka läsa allt. Men snart kommer en bildbomb. KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0