< Till bloggens startsida

Ska byta min Aino. yesssss



Det är sportlov..jag har inte gjort någonting i 2 dagar. Men det känns som en evighet. Börjar tänka på allt skolarbete som jag egentligen borde göra nu..men jag orkar inte. Tragiskt det känns just nu.
Pratade just i telefon med Bella. Har inte sett henne på 4 månader, om inte mer, så imorrn ska vi göra en sak. Kan ni gissa vad?

 1. ROLIGT
2. Man måste vara tyst -.-
3. Hade världspremiär igår
 haha, kanske sa för mycket?

Sen på fredag så ska jag sova över med Ella. På lördag ska jag söva över med Elin. Och på söndag ska jag vara med hanna :) Så nu blir det fullproppat hela helgen. tur det  .Höll på att sitta och mögla av att inte göra nåt :P

Nu ska jag sova. Kanske behöver lite sömn?


GODNAJJJT <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0