< Till bloggens startsida

stan med bella

Nu har jag kommit hem från stan :) Vi gick ju på bio också.
Bella och jag möttes kl halv 1 på östermalmstorg. Sen gick vi till rigoletto, hötorget, och hämtade ut biljetterna. Det var aslång kö till godiset, plus att det är dyrt :O Så vi gick till pressbyrån (andra sidan gatan) jättenära. Sen gick vi in och tittade på bion. Just det, vi träffade Ella och Lydia innan också. Haha, man förvånas aldrig utav hur lång toakön till tjejerna är btw :)
På bion så satt vi på 3:e raden..från början så ångrade vi att vi satt så långt fram. Men det ändrades under filmen. Det var kul att se den i 3D. Haha, glömde bort. Jag har inte ens skrivit vilken film vi såg. Alice i underlandet :)
Efter bion så mötte vi Ella och Lydia igen, dom skulle gå och fika, men vi skulle åt 2 olika håll. Så vi får ses imorrn istället. Jag och Bella kände för att åka till rådmansgatan, så vi gjorde det. Och så åt vi på waynes. Mys. Sen åkte vi tillbaks till hötorget och gick in på h&m och till gallerian. Sen ner mot sergelgången. Och då blev vi  jävligt trötta så vi went our seperates ways och åkte hem. Jättekul dag :D
Imorgon ska jag vara med Ella, sova över hos henne och göra nåt kuligt på dagen. TREVLANS tycker jag!

nu ska jag duscha. pussae, skriver mer ikväll.
 
bara för att jag är världens bästa fotograf ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0