< Till bloggens startsida

"tacohej" //sandra

hahahahha. Jag har jättemycket random bloggar.. ooopps ;) Efter att vi åt så ville Sandra och Sofia göra milkshake..jaha..jag sa att dom inte fick det för jag visste att "något skulle ske". hehe, man hör bara ett skrik. JOHANNNAAA - sen är det bär och mjölk i hela köket -.-

Dom fick plocka undan allt. Jag orkade inte. Sen kom Evelina kl 9. Vi har tittat på film (det var bara jag som kollade, jag var väldigt inne i filmen enligt Evelina). Hehe..nej sandra, så inne var du inte. Bysigt.
Nu har vi ätit chips..ostbågar..godis..COLA! E åkte hem för en halvtimme sen, då sa Sofia att hon skulle somna. Vissa har inte den talang som Sandra och jag har. - vi fixar oss innan vi somnar i soffan.
Så nu ligger den fula ungen i soffan och sover. Även fast jag sa åt henne att borsta tänderna för ett tag sen. Hon snarkar. Vi letar efter hennes kamera..ska ladda över lite blider och sånt..

HEJHEJ alla johannas fula(eller fina?) fans. , jag har glömt sovtröja.D: It's like a disaster!!! och btw. JAG TITTADE FAKTISKT  // SANDRA.

HAHA. Sofia vaknade nyss, och vi satt och laddade över hennes bilder i smyg..bus.. Hon typ pratade lite, och nu har hon somnat om. Sego. Men nu kommer lite bilder..och kanske en video? JA. e video ;)

en suddig bild på sofia och jag efter skolan.

våran mat :D

najsiga sandra och jag :P


jaha..såhär såg det ut innan helvetet bröt ut.

och såhär blev det efter mycket papper och trasor..

haha. jag var lite busig och tog foto på sofia :P


whazzuuuup

Kommentarer
Saaandraa

Haha, vilken schnygging man är på alla bilder ;)

2010-03-14 @ 19:08:36
URL: http://hogs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0