< Till bloggens startsida

Hankipanki har gått hem

HAHAHAHAHA! Jag har haft världens bästa helg ska ja bara säga! HAHA, när man är med hanna så är det bara så jävla kul varje gång. Helt sjuka grejer man gör med den tjejen, haha, saker som man bara kan göra med henne.
Haha, man kan inte beskriva dej Hanna. Har varit med dej enda ifrån början och det är egentligen helt sjukt att vi fortfarande håller kontakten. Vi umgås inte alls med samma personer, går inte i samma skola längre och träffas inte lika ofta.
Jag kommer ihåg alla gånger vi drack cola ur snappsglas för vi tyckte att det var skitkul. Eller, vi tycket allt var skitkul.
Jag kommer ihåg alla sena kvällar vid vattnet nere vid edsviken, när vi alltid möttes vid kyrkan och alltid blev skiträdda för alla plastgubbar och typ gick in och pillade på allt där. Hur många gånger har inte vi ätit pizza på vedugnen? Hur många gånger har vi inte cyklat på alla vägar i danderyd, suttit i lekparken vid ditt gamla hus. Haha, ibland vill man bara spola tillbaka tiden. Vara barn igen. Vi var så jävla bortskämda av våra mammor, vi 4 gjorde allt ihop. Det var så jävla kul och vi var så dumma i huvudet och gjorde galna saker. Men vi levde livet! Och livet var bäst med dig! Och grejen är att när vi är tillsammans så har vi inte ändrats ett skit, så härligt!

Men igår så laddade vi ner lite filmer.. och tittade på dom. Sen somnade vi runt 5..tiden gick jättesnabbt :O Kl var 10 och sen var den halv 5 helt plötsligt.
Vaknade 12 av mamma som ringde, åt frukost, laddade ner lite fler filmer och sen tittade vi på film till 4. Då gick vi och handlade mat i Sjöbergs C..osminkade.. Men vi träffade inte några så det var tur. Hehe. Åh just det! Jag fick låna 50 öre av tjejen i kassan, älskar henne hon är bäst. Våra pengar räckte inte :P
Vi gick hem och gjorde mat..och åt våra munkar..satt vid datorn, satte igång en ny film och sen var klockan 7 och pappa skulle komma hem halv 8. Lägenheten var helt "lökig" som Hanna har sagt typ 1000000ggr idag. Mat överallt, glas, disk, mera mat, dipp, chips, läsk, frukosten, alltså verkligen allt som man kan tänka sig låg utspridda i köket och vardagsrummet. Haha, vi fick panik för när pappa kom hem så skulle vi ha det helt städat. Så vi började städa, men vi hann inte med allt. Så pappa blev arg men jag vet hur man ska få det att gå över.
Hanna också, hon känner min pappa för väl..haha. Min familj var jättedryg mot Hanna då vi var små. Fast det var bara kul.
när pappa var hemma var vi hungriga så vi gick ner till sjöberg och köpte pizza. Det var inte så gott men men.. 
Okej ingen kommer läsa det här men nu kan ni iaf inte klaga på att jag inte har bloggat ;)

nu ska jag duscha och sen sova. Imorrm bryter ju helvetet lös igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0