< Till bloggens startsida

Konsert-time is over bitch ;)

HOLA! Nu har vi haft konsert! Det var kul! Inte sådär spänt som det brukar vara (tex julkonserten). Det var lite mer relax idag! Haha, nej jag ångrar inte att jag inte spelade. Herremingud, det skulle låtit förjävligt x)
Men Sofia, du borde vart med! Det låter så coolt när du sjunger! Vilken "pipa" ,som Fredrik säger, du har!
EFter skolan så körde min grupp soundtrack men inte jag, uschuschuschusch, pinsamt "/ Jag vet, jag är feg, men det är väl sån jag är antar jag. Men tills nästa termin så kommer jag bli bättre på ensemblespel, och då kan jag ju spela om vi ska ha någon konsert. Oj, då  går vi i 8:an. Jag ska tjäna mitt MVG! Haha, Men sen så åkte jag och Sofia hem till Sofia! Där åt vi, sminkade oss, och valde ut kläder till Sofia. Vi spelade lite gitarr också. BLÄ :(
Jag plattade håret också om det var någon som märkte det. Okej, säkert inte. Men det gjorde jag. Och det var snyggt och lite bysigt, så det ska jag göra om! 
Nu är Elin här och vi har ätit ostbågar, duschat och druckit cola. Det var gott! Vi ska väl sova snart också.
Godnatt gott folk!  
LOVE U ALL <3

ELIN :D
 
the famous singer ;)

amandiehoe :)
 
moi and agnesa

and this is us för 2 timmar sen :)
PÖSS  OCH KRAM SKUMMbANAN :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0