< Till bloggens startsida

spotify är bäst

..det förra inlägget är gjort utav sarah verdier.

"du springa inte"
mitt sms till Sarrebarre när jag väntade på henne nere vid sjöberg. Hon skulle vara möta mig kl 9 då jag gick av bussen.
jag springer
haha japp, så skrev hon innan mitt sms. Men jag såg ju att hon inte gjorde det ;)
men ica hade stängt, och kiosken var inte öppen?!
Så vi gick in på pizzerian. Sarah köpte en vesuvio, och jag köpte 4 läskar. 2 var. fast..vi delade på alla. Sen gick vi upp och åt det. och skrek lite..lyssnade på hög musik..tiittade på tv...och sen gick vi in till mitt rum för pappa kom hem vid halv 11 -.-
Så nu har jag duschat, och vi har minst sagt garvat ihjäl oss som vanligt! Nu ligger (det) Sarre i sängen. hihi
så jag ska hoppa i säng nu och..sova om ett tag. Nu komme lite bilder!
 
en fin bild på busshållsplatsen :P
 
hehe..


muuums!

bästa loggan? COCA COLAN!!!!!!!!!!!!!!!
hahaa.. vacker bild va?

jag efter dansen

hehe...och jag efter duschen.

nattinatti! *mwuuah* :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0