< Till bloggens startsida

Min no lärare är bäst :)

Hola todos. Idag skulle vi skriva en text på spanskan. Jag tror att vi alla vet hur det gick. Men, jag victoria och Sarah lyckades iallafall skrapa ihop en mening ;) Juego el baile
yes. Så, idag har det var sjukt kul! Tack till Alice trorjag det var..Evelina kanske? som filmade alla fina små wannabe kräftor på jumpan idag.
Tyvärr så råkade jag radera jättemånga bilder ifrån idag..jag markerade några för jag skulle ladda upp dom på datorn och så skulle jag radera 1 bild som var helt suddig. Men jag tänkte inte på att eftersom det var rätt många markerade så skulle allt försvinna. Så..ja, det försvann.
Men lite bilder har jag kvar ifrån dagen :)

dagen började med små söta leenden! :D

och oskyldiga blickar ;)

Haha, sen så fick vi ju se lite av det fina fingret. Precis som igår utav vår lärare på bildlektionen ;)

-.- var inte så vacker idag x)

På no:n så hade vi repetitionsuppgifter, jag fick 22 rätt! Och det fick dom som är "bäst" i våran grupp också. Jag är stolt. Så Sandra, som också fick 22 fick ta varsin godis. Hon åt upp den direkt antar jag, medan jag tog lite foton. Tyvärr så raderade ju klumpiga jag den bästa bilden. F*ck-
men jag har ju några kvar :)


Är du trött Sofia? :*

haha, "vill du ha godis Agnes!" - oooh, godis :D ?

Sandra och jag hade lite kul ^^

ja, jag är cool :) men ser knubbig ut. Jaja, "man måste bjuda på sig själv" ;)

Nu ska jag äta mat, sen åker jag till dansen, och ikväll så kommer inte papsen hem fören kl 10.
Så jag får ta mej hem själv kl 9 på kvällen. Härligt -.-
puss å kram

Kommentarer
Elin

jag ska fan mörda dig!

2010-03-19 @ 15:42:18
URL: http://elinwallons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0