< Till bloggens startsida

haha, minnen väcks :D

helluuu :)
Sitter hemma hos Corinne. Efter skolan åkte jag och Agnes hem till Adam. Tittade på tv och åt chips och drack läsk. Sen så busringde vi folk men AGNES, dumma jävel hade råkat stäänga av dolt nummer så alla vi ringde till skickade sms till mig -.-
hehe, men runt 7 så gick jag hem och packade, sen var det middag hos smedberg! Värsta lyx. Skaldjursrisotto, haha, vad klaschigt det låter. Det var jäääättegott! Vi tog en liten promenix ner till vivo och köpte godis. Jag är snäll! Jag fick ju låna en 50 öring av tjejen i kassan, hon sitter alltid där. Och nu gav jag tbx den! Hon ba' neej, det behövs inte. ja ba' JOOO SNÄLLA ANNARS FÅR JAG DÅLIGT SAMVETE. gud stackars henne :P
Jaja, nu kan hon iaf lita på mig. *stolt*
Vi skulle tagit bussen men det var vakter på och corinne hade bara mån-fre kort så vi drog oss hem på våra bara ben..
Sen tog vi en fikapaus på dagis.

det första vi märkte var att dom hade bytt "lås" på grindarna. haha, sånna där hade tydligen C som lås till hennes stall på landet? Hej, nu är alla barn kallade hästar
 
King of the world

- vad har du gjort idag?
- klättrat på en banan
hahha, klockers ;)

blev lite rädd när det började lysa en lampa :O

hahahaha, världens skönaste bild!

*WROOOOOOOM* krasch..

hehe, fin bild ^^

och det fiick bli den sista! Nu ska vi tjocka oss.
vet ni vad jag har kommit på förresten?
Jag är en looove doctor. Hjälpte nyss en liten tjej som börjar på C och slutar på orinne..

skriver inte senare. puss


Kommentarer
Elin

jag vet att jag inte är det ! :D <333

2010-03-20 @ 09:39:43
URL: http://elinwallons.blogg.se/
johanna

bra!!

2010-03-20 @ 12:25:28
URL: http://thinkingoutsidethebox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0