< Till bloggens startsida

Myskväll hos födelsedagsbarnet med Elin och Lovisa <3

kommit hem ifrån dansen. vi skjutsade hem glimbert <3
tog lite foton på bussen
men dom vill inte min data ladda upp -.- fan.
Men nu måste jag rusa. Elin och Lovisa är redan hos Sandra och jag är kvar här. Men det är hennes fel, hehe. Hon hade glömt bort att säga en tid! haha, hon ba' vaa, har jag inte sagt det?
-nej -.- det hade du inte :P

men nu går jag. Jag kanske inte sover där..ska ju vara på plats här imorgon och fixa med en sak...
puss på sandra som fyller 14.. haha jag råkade skriva 1.. kl 21.35
 
jaa sandra. Nog har du växt lite på längden (och bredden) hihi, skoja.
men jag vi är blir fortfarande bäst på bild! (det är jag med handen på din axel)
puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0