< Till bloggens startsida

nattii

Jag är pigg..men jag har mvärk :'( Och så vet jag inte riktigt vad som händer runtomkring mej nu. Alla beter sej annorlunda, fast det är deras val. Ska inte lägga mig i det jag tycker är viktigt längre. Det blir bara fel :P Jag har inte gjort något. Men somsagt jag ska inte lägga mig i andras liv!
Så..efter skolan blev vi kvarhållna av Elin t mamma. ÅHH VAD JAG HATAR HENNE! Jag missade typ nästan min dans pga av henne. Elin bby hade tur och fick gå, men vi andra fick stanna kvar trots att typ dom flesta hade bråttom till sina träningar. Så jag åkte hem sen med Adam, kylberg och Agnes. Kylberg jävla svin puttade ner Agnes i leran -.- Så jävla synd om henne. Jag gick hem och blev förvånad över hur städat det är! Jag städade ju igår ;)
Men jag åt 2 nutellamackor och en macka till. Det var GOTT! Och jag var sjuukt hungrig. Haha, victoria och hugo loosers skulle fått städa i matsalen men mattanten var så snäll så hon släppte er! TACKA HENNE IMORRN -.-
haha. Okej, men dansen var jättekul. Och sen tog jag tunnelbanan till Mörby där mamma plockade upp mig. I bilen satt också Emelie och Jonatan..KEISHAs tik tok sattes på och båda 2 började sjunga. haha, skitkul.
nu sitter jag hemma hos Familjen Salomonsson på stora vägen och äter en kvällsmacka. Mamma och jag åker hem snart..
nu blire godnatt

älskar bilden xD älskar er :*

*MWUAH*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0