< Till bloggens startsida

Jag vill också ha pommes frites med beaneicesås.. :'(

holaa. Jag sitter hemma i min soffa..det är skönt. Men jag fryser.. :(
Jag kunde bara inte gå till skolan imorse, fråga mig inte varför
Sarah ringde lilla moi nyss. Hon hade tydligen åkt hem från skolan efter kören, hon hade ont i  lilla maggggen. Så, hon kommer hit om en timma, tråkigt att vara "sjuk" själv. Hoppas bara den sega jäveln passar tåget x) Man vet ju aldrig med Sarrebarre :)

Jag vaknade halv 7 imorse och jag orkade inte gå till skolan pga en sak så jag sa att jag hade ont i magen till pappa, fick stanna hemma. Och sen sov jag till halv 12. Det var skönt. Idag är det ingen dans men ikväll börjar Anna Ankas program. Det ska jag se! Nu chattar jag med Julia på facebook så have to go..bye

 Aliiiiice! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0