< Till bloggens startsida

blogg.se dampar. Det går inte att ladda upp bilder -.-

Nu har Sarah och jag kommit hem, vi har tjockat oss med chips och nutella mackor ;) gott
Hon kanske ska sova här, men jag ska bara ringa och prata med hennes mam'. Haha, jag ska prata med hennes mam'. Sjukt, men ja. Päivi är min bäästa vän :D
Sarah provar mina kläder. Hon ser så jävla bra ut i allting. Helt sjukt -.-' FUCK U SARAH. nej, Jag Älskar dig <3
Nu blire girltalk :D  kyss å smek

 HAHAHA; JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA. Min älskade Sarre fick sova här! I love Päivi - hon sa att hon visste att vi skulle fråga det hehehehhehhehehe. OKej, ska sluta skriva nu <3

puss skriver sen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0