< Till bloggens startsida

Vi är för sexiga för de desperata jävlarna ;)

Jaaa, Sofia och jag gjorde makaroner och köttbullar. Mjölk är gott! Sen gjorde vi vaniljmousse, och den står i kylen just nu. Om en kvart ska den fram och då ska vi äta den med bär! :D
Jag har fortfarande inte packat...hehe. Helt sjukt att vi åker inatt.. Kulkul. Men jagt bloggar ikväll. Nu måste jag hålla lille Sofia sällskap!

Agnes, Sarah, Victoria, vi är för sexiga för de desperata jävlarna ;) Dom kunde ju bara inte stå emot att se videon. Jag förstår dom. Jag menar, hur kan man motstå oss?
Suck on that bitches.


hihi

sofisen & elisen :D  

Pusssaaarr :*


Kommentarer
s,

NEJ JOHANNA!!!!!!

shit jag glömde att du åker ikväll! :'(

du fick inte din bamsekram nu:(((((

älskar dig & ha en bäst resa :D<3333333333333333333333

2010-03-24 @ 20:35:17
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/
Vickis

sant så sant! :) <3333

2010-03-24 @ 22:38:46
URL: http://svenssonverdier.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0