< Till bloggens startsida

what a feeling... but not good

Jag har kommit hem! Och jag har duschat..och druckit lite juice. Dansen gick sjukt bra. Jag längtar inte tills 8an...
Sitter i mina stora sockor, en t-shirt och har en tulpan på huvudet :) (handduk)
Jag var trött idag..som ni kanske märkte -.- Okej, jag är alltid trött. Men jag blundade på musiken idag och så var jag sjukt nära på att somna men jag ryckte till och vaknade..hemskt.
Jag var ju hos Alexandra efter skolan, jag åt där och sen tog jag buss 2 och 42an till dansen. Jag måste träänaa!
Efter dansen hämtade papsen mej och nu sitter jag här. I duschen kom jag på vart mina spanska och SO böcker låg! Jag storstädade förra veckan och då la jag dom i en korg för att jag inte skulle slarva bort dom. I may'be osmart, men jag lär mig ;)
ÅH JAG VILL KOMMA TILLBAKA TILL OC TIDERNA! Då man satt hemma hos kompisar och det var det man tittade på. Härligt...
Just det, innan jag glömde bort. Mamma smsade mig på lektionen och sa att hon kollade på flyg till Barcelona.
Haha mitt svar. "Okej :)"
Antar väl att jag är van med min mammas galna ideer. Ganska påhittig den kvinnan. Kul.
Nu ska jag äta middag och efter deet blir det sängen som ligger. AGNES MITT RUM LUKTAR FORTFARANDE HAMSTER.

Godnatt alla söta......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0