< Till bloggens startsida

-

Vaknade inatt..helt genomsvettig, eller kallsvettig kanske man ska säga. Tog av mig min tröja och tjocktröjan som jag hade över tröjan..gick på toa..och la mig i sängen. Tvingar mig att somna.
Vaknar halv 8..fast det vet jag inte då. Hade så obeskrivligt ont överallt. Jag bad att klockan åtminstånde var 10, för jag kunde inte somna om. Gick upp, såg att klockan vawr halv 8. La mig i soffan och försökte tänka bort det onda. Andades in ut, in ut. (hehe, det kan misstolkas) Mamma och pappa var på utvecklingssamtalet i skolan sen kom dom hit. Jag kunde ju inte röra på mig, så jag nådde inte ipren..
Men nu fixar jag med spotify..
Jag har ätit en baguette för 32 timmar sen..sen har jag inte ätit mer. Har ingen aptit, men nu börjar den komma!
Jag har ju haft 39 graders feber - SKITJOBBIGT. Jag är rädd för att ´kräkas också..det vill jag verkligen inte. Då kommer jag få panik..
jävlar..sandra vi måste fixa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0