< Till bloggens startsida

bananerna kokar över!

Jag var vaken för 9 timmar och 52 min sen. Eller, så bloggade jag sist :)
Tänkte hinna med ett litet morgoninlägg! Idag är det måndag..jag är väldigt..somrig idag! Hoppas jag inte fryser :P
Men men. Jag är fin allafall. Yes, i am the greatest.
Vanlig skoldag..tror jag ? Sen blir det hem och som om jag ska åka till en vanlig dansdubbellektion så åker jag till base kl 16.48, för att vara exakt ;) Om inte bussen kommer försent. Jag har repetition..halv 6 börjar jag..slutar  halv 9..
sen tar jag tunnelbana och buss hem. That's my day ;)
Hoppas något kul händer idag..i skolan. ANnars kan jag gå och dö, för jag vill att ngn ska pigga upp mitt trötta jag!
P(L)EEASE

heehe, rotade fram en bild. LIkaså som alla andra bilder. GAAAMMAAL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0