< Till bloggens startsida

BOUNCE, like your as had the hick uuuups. BOUNCE, like you're driving in my pick-uup!

Jag har varit hos Sofia :) Jag somnade..hheehe.. I en timme typ. Men hon låg lite i sängen med mig!
Så det räknas inte..
Jag skulle gått på en flashmob idag. Men den blir typ inte av. Det blir någon annan gång.
Nu ska jag titta på tv. Sandra och jag kanske ska leka..om hon vill.
Sofia ska ju träna hela sin födelsedag -.- Hon vill inte vara med stackars moi..
Men på fredag , då smäller det! På dagen iallafall. Sen ska hon så såååklarrt på övernattning med hennes små gymnastvänner på Satelliten! ;)



hehehe :)  Old pics. Tagna första dagen som jag fick min mobil :) Min gamla mobil allltså..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0