< Till bloggens startsida

Dogge

Vem är Douglas? UPPDATERING, Jag vet vem det är. Eller nej, men ändå jo. Fick veta oav min kompis från liiiiidingö. Bella. Det var hennes granne. Hon känner dom..dom kom typ till dom och berättade allt som hände. Hans mamma låg brevid honom och sov för hon var orolig. Sen började han snarka konstigt, då kom pappan in och gjorde livräddning, sen kräktes han jättemkt och då ringde dom ambulansen som kom, då höll dom på att rädda honom i 45 min..men han dog. Deras skola var jättenere idag..och hans syster berättade om allt. Hon är ett år yngre än mig. 12 år..stark tjej.. Är det bara jag som känner igen det här? Vendela... och jag läste ut den imorse...och han dog imorse..tänk om det inte hade hänt om jag inte hade läst den :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0