< Till bloggens startsida

En mycket rolig dag :)

I am so fucking tired. Min första skoldag på en vecka..fast den var lyckad :)
Efter skolan så åkte jag och Sofia hem till henne. Eller, först gick vi till ica, men vi skulle hem till henne och kolla om dom redan hade mat för då var det onödigt om vi köpte det. Sen gick vi tbx till ica. Köpte en mozzarella pizza, 3 chokladsaker och 2 paket andra små choklad delikatesser! När vi kom hem så satte JAG på ugnen, Sofia vet inte hur man gör! x)
Allvarligt! Hon gnällde på att den var ny och att hon inte visste hur man gjorde, då kom jag till undersättning. Vad snäll jag är. Vi dukade bordet i vardagsrummet och tittade på top model medan vi åt. Lite bilder togs också :)

Får det lov att vara ett smakprov? Titta på osten.
Hehe, jag ser ut som en ost x)

Sen dukade vi undan och gick in till Sofias rum och "turned on" the computer. Trevlans.
Jag var en aning trött så jag la mig ner. det var SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖNT!
Vaknade av Sofia som typ skrattade åt mig, jag undrade varför..men då såg jag att jag hade kissat på mig. Ooops. Nu måste jag gå. Jag skämtade bara om det att jag kissade på mig.
byeeeee

Kommentarer
sofia

HAHAHA sitter och garvar åt din lilla hisshändelse fortfarande HAHAHAHAHAHHAHAAAHHAHAHA sHIIIIT

2010-05-10 @ 21:45:06
URL: http://sofiakarlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0