< Till bloggens startsida

Haljluuuu

Jag började min dag kl 09.08....
Gick upp..klädde på mig..satte liiiiite puder i mitt ansikte..eller på kanske det heter.
Sen körde vi in mot staden. Odenplan närmare bestämt. Där träffade vi syster min...på coffee house by george(som jag säger med en liten rolig accent..) SCHOOORCHEEE. hehe..jaa...
Där åt vi frukost. Det var gott. Sen skulle A till jobbet så mami och jag gick in till Åhlens..hittade gansksa mkt, men stillade mitt shoppingbegär med att tänka lite. "Nu går jag hem..väntar en dag..om jag känner att jag vill ha det imorrn så går jag tillbaka till butiken..om den fortfarande finns kvar, då är det meant to be likssom"
Så har jag börjat tänka. men ibland är det ju svårt att stå EMOT!
Iallafall. Jag köpte inget. Sen tog vi bilen hem..jag tittade lite på tv på 5an. Några som hade en sjukdom..postis..ngnting. fett hemskt..jobbigt :O


Och nu sitter jag på stora vägen. Vädret är lite blåsigt eftersom att det är nere vid vattnet nu..men solen tittade fram ett tag. Den kommer och går. BLESS UU, but we want more -.-

Nu ska jag ta något att äta..
BYE

thanks för uppdateringen Sofia! Men den gör inte susen! Några fler inlägg per dag så blir det..bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0