< Till bloggens startsida

Hello Seattle...

...i am a mountenier i the hills and highlands...

Kom hem för en halvtimme sen. Mamma kommer, jag ska intervjua henne, - till arbetet i svenskan, hon tar medsig sushi. Agnes kommer hit snartssnartsnart..hon ska också äta sushi. sarah, du missar något Storslaget!
VI slutade 11.25 idag..kul. Vi har ju konsert ikväll i "fillan" som förövrigt är världens fulaste nickname.
ROCK THAT BODY! En låt jag lyssnar på nu :) Den Ä G E R

Sarah kommer om en timme ungefär, hon ska sjunga på bröllop på lördag! Gud vad kul! :D Men jag är inte förvånad över att hon inte har övat så mycket, sorry baby ;) <3

Jag har en klänning som jag vill ha på mig..men..den kanske är för söt..

Nu kom Agnes, snart kommer väl mami också. BYEEE


teneriffa!! Jag tar alla mina bidler därifrån jag vet. ASså, man brände sig såfort man gick i sanden. Gjorde skiont, men nu längtar jag tillbaks. Ska tillbaka dit nästa år med syskonen! FETT KUUUUL

okej, bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0