< Till bloggens startsida

hur mkt missar jag?

Ligger och kollar bloggar..vaknade halv 5..var jättepigg. Så jag tog en alvedon för att bli trött och så somnade jag på soffan. Vaknade halv 7. Hostanfall, fick te av pappa. Sen har jag varit vaken sen det. Det är inte kul att vara hemma. Jag får ändå inte sova ut, för min kropp tilllåter inte mig att göra det. Det är jättejobbigt :( Igår kväll och imorse hade jag 39,4. Sen hade jag 38,8, för 2 timmar sen hade jag 38,4, och nu har jag 38,5..
jag är trööött. Vill komma till skolan nu, jag missar allt. Jag ligger bara i soffan hela dagarna, jag blir snurrig så fort jag ställer mig upp..
Nu ska jag titta lite på tv..idag har jag bestämt mig. Jag ska inte sova på hela dagen, då kanske jag får mer sömn på natten!
Bye

miss u <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0