< Till bloggens startsida

Hypnose..med en sak över o:et som jag inte kan göra på tha computer

...min mascara alltså...

Nu har vi vaknat! eLLER en halvtimme sen men ändå. Solen har kommit tillbaka! :D :D :D :D :D
Och såkalrt så hade jag bara tagit med mig varma kläder till Sarah men jag tog lite av henne så det blir nog helt okej :D

Jag vill inte sminka mig, jag kommer smälta..som Sandra. Det kommer bli feett varmt.
Igår lämnade jag tillbaka filmerna som vi hyrde i fredags..det visade sig att dom var en dag försenade - jag menar, det kan han väl säga när vi lånar dom? P U C K O
Okej, det var bara 20kr, men nu är jag PANK. Haha, jag måste sommarjobba :O Eller..jag gör det nästa sommar, ändå försent att hitta jobb nu och väldigt svårt..JAG FYLLER ÅÅÅÅR SNART :D
9 juli
så nu vet alla det :) Eller, iallafall ni som läser mig blogg, eller hur kära läsare.
*alla säger ja*
*jag säger*
- okej.
Mennu måste jag gåååå. PUSARRR

eeeelin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0