< Till bloggens startsida

jag - är det ägg i grädde? alla andra- hahaha. Jag- :(

Sitter hemma hos Bella, Vet att det inte har vart så mycket uppdatering okej typ INGEN uppdatering. Men jag har mian själ. Igår (fredag) så sov jag, issa och alma hos Alma. Vi hade jättemys!
Imorse åkte jag hem och packade duschade, kollade busstider och skit på EN TIMME! Jävlar. Fort asså.
Eftersom attt jag hade skibråttom hit ut till lidingö. Bellas poolparty började halv 2 men jag kom kl 4. JAhopp.. jag har fått åka kommunalt hela helgen för att mina parents icke är home.
Små lidingö människor ligger lite överallt. Några i poolen och lite..somsagt ÖVERALLT. Musiken "pumpar" på högsta nivå utomhus och inomhus. Folk gillar verkligen candy shop!

Nu ska jag kila till dom andra! Pusssarrr

bells! :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
RSS 2.0